Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Το καλύτερο δώρο γενεθλίων

Το καλύτερο δώρο γενεθλίων θα ήταν ένα εισιτήριο.
Χωρίς ιδιαίτερο προορισμό, χωρίς εξωτικές ονομασίες,
χωρίς επιστροφή.
Το καλύτερο δώρο γενεθλίων θα ήταν λίγη θάλασσα σε ένα ποτήρι.
Λίγη αλμύρα με άμμο για συνοδεία.
Δυο στιγμές απόλυτης σιωπής και παύσης των πάντων.
Το καλύτερο δώρο γενεθλίων θα ήταν να έρθεις, να μου πιάσεις το χέρι
και να εξαφανιστούμε.
Να με κλέψεις. Από τη βουή ,την αδίστακτη καθημερινότητα, τη θλίψη.
Το καλύτερο δώρο γενεθλίων θα ήταν μια βαλίτσα. Μικρή, πολύ μικρή.
Ίσα να χωράει τα χρόνια μου.
Να τα αδειάσω σε ένα νησί και να αρχίσω από την αρχή.
Το καλύτερο δώρο γενεθλίων θα ήμουν εγώ, ξαναγεννημένη.
Χωρίς τους ζαρωμένους γλάρους στο μέτωπο.
Γεμάτη ελπίδα, όνειρα και αθώες σκέψεις.
Το καλύτερο δώρο γενεθλίων δεν το έχω πάρει ακόμα.
Κι αυτό είναι υπόσχεση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου