Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Έλα να γίνουμε ευτυχισμένοι

Έλα να γίνουμε ευτυχισμένοι! Να σκάσουμε από την απόλυτη ευτυχία!
Εσύ θα μου χαμογελάς όλη μέρα και εγώ θα σε γεμίζω χάδια.
Εσύ θα με φροντίζεις και εγώ θα σ'αγαπάω.
Έλα να γίνουμε ευτυχισμένοι! Να ξεπεράσουμε κάθε ουτοπική διαφήμιση!
Εγώ θα σου τραγουδάω και εσύ θα μου κάνεις έρωτα.
Εγώ θα σου μαγειρεύω  και εσύ θα με λατρεύεις.
Να πάθουμε ασφυξία από τα γέλια, να μπουκωθούμε
αιώνιους όρκους πίστης και αφοσίωσης.
Έλα να γίνουμε ευτυχισμένοι!
Να διώξουμε μακριά όσους μας ζηλεύουν και μας χλευάζουν.
Να κάψουμε κυνικούς και είρωνες.
Εσύ θα με φιμώνεις με προστασία και εγώ θα σε αλυσοδένω με στοργή.
Εσύ θα μου απορροφάς ζωή και εγώ θα σου ξερνάω θάνατο.
Έλα να γίνουμε ευτυχισμένοι!
Κι αν δεν τα καταφέρουμε...

μπορούμε επιτέλους να αφήσουμε τα τέρατά μας ελεύθερα να αλληλοσπαραχτούν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου