Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Τώρα θα είμαι εγώ εδώ…
Θα σε ξυπνάω με φιλιά και χάδια, θα σε ποτίζω με ενέργεια, θα σου χαρίζω τις πιο όμορφες καλημέρες.
Θα σε κάνω να γελάς αληθινά, θα σου προσφέρω την αγκαλιά μου για καταφύγιο. Θα δυο τραγουδώ τη μελωδία του έρωτα.
Τώρα θα είμαι εγώ εδώ…
Θα σε προφυλάσσω από τους νυχτερινούς εφιάλτες σου, θα σε νανουρίζω με γλυκόλογα, θα σ’ αγγίζω με προσοχή. Θα παραβλέπω τα λάθη σου, θα συγχωρώ τα εγκλήματά σου, θα αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη. Θα σε απαλλάσσω απ’ τα πρέπει σου, θα σε σπρώχνω ελαφρά στα θέλω σου. Θα σου δωρίσω την ασφάλεια που αποζητά η ψυχή σου.
Τώρα θα είμαι εγώ εδώ…
Θα σε κρατώ απ’ το χέρι ενώ θα σου γνωρίζω τους πιο καθαρούς ουρανούς. Θα χαϊδεύω τα μαλλιά σου καθώς θα σου ζωγραφίζω τους πιο ζεστούς ήλιους. Θα σε μάθω να κολυμπάς σε παθιασμένες θάλασσες, ν’ ακούς τον ήχο της αγάπης, να σιγοτραγουδάς του ύμνο της ευτυχίας. Θα σε ταξιδέψω σε αγνούς, αμόλυντους κόσμους, θα σε ξαπλώσω σε παρθένα δάση, θα σε κοιτώ με δέος και θα φιλώ με σεβασμό τα υγρά σου μάτια.
Τώρα θα είμαι εγώ εδώ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου